dimarts, 6 d’agost del 2013

MARÍA JESÚS ESCUDERO PENALITZADA A LA CRONO DEL BARRANC

María Jesús Escudero fou penalitzada per un jutge amb 3 minuts per un jutge a la Crono del Barranc, tal i com mana l'article 11 el Reglament (Reglament de la Copa Balear ). María Jesús ens ha fet saber els seu descontent encara que accepta la penalització.

 El motiu fou per, com marca el punt 1.4 d'aquest article, "No dur el dorsal en lloc visible, o dur-ho doblegat", motiu que també apareix reflexat en el punt 9 del Reglament de la Crono del Barranc penjat a la web d'Elitechip. 

És la primera vegada a la Copa Balear que es penalitza un/a corredor/a de muntanya per aquest motiu, cosa que has sorprés molt a la comunitat, ja que en una Crono és molt fàcil feu un advertència, i amés tenint en compte que a la sortida hi havia un jutge.

María Jesús ens ha fet saber la seva sorpresa i el seu descontent per la penalització i sobretot per la manera com es va donar a conèixer la sanció, alhora que l'accepta i assumeix la seva errada. Creu que es va avisar a alguns participants i a altres no, cosa que no troba justa "perquè s'ha de fomentar la igualtat i l'esportivitat i tothom ha de donar exemple i equitivitat".
"Les normes s'han de conèixer i complir, però també s'ha de pensar amb responsabilitat com aplicar-les. Me pareix bé tot allò que sigui didàctic i ajudi a que el nostre esport i la nostra natura siguin ben atesos. Amics, a gaudir de la muntanya que és el que ens agrada!"

Na María Jesús feu un gran temps de 38m:24s quedant 3a fèmina i 2a de la categoria F40. La penalització de 3 minuts la feu recular cap a la 5a de la general i la 3a F40.

Els teus companys de la muntanya et volem seguir veient volar pels cims més alts!!

María Jesús en el centre de l'imatge, recollint el trofeu de 3a F40. Ella, com sempre, amb el seu hermós somriure.

4 comentaris:

  1. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10201825649027099&set=gm.607047126014197&type=1&theater

    ResponElimina
  2. Entrada muy políticamente correcta, sobre todo sabiendo como pensamos todos los del club al respeto.
    Creo que este deporte que siempre se ha destacado por la humildad y el compañerismo se está "profesionalizando" demasiado.
    Jueces? Para que? Alguien se ha quejado alguna vez de que no los hubiera? Supongo que no vendrán gratis verdad?
    Bueno, yo tampoco quiero polemizar más de lo necesario, pero si que me gustaría que hubiera un cambio de rumbo, que volviera a ver una conexión entre federación y corredores, parece una relación jefe duro con empleado malo más que de unos representantes de nuestro deporte.

    ResponElimina
  3. Patetic. Aquí lo important seria fer algun control antidopatge i no fer es colló amb mínims detalls del reglament.

    ResponElimina
  4. Tema dur música si q me pareix important controlar, ja q això si q pot provocar problemes entre corredors o inclús de seguretat. Hamal

    ResponElimina

COMENTARI