PUJADA CASTELL D'ALARÓ

2013    Joan Navarro Moreno           1:02:35 -    Angie Rigo       1:18:57
2014    Joan Navarro Moreno           1:00:32 -     Cati Lladó       1:25:36

RECORREGUT
El recorregut és d'un total de 12 km amb sortida i arribada a la plaça de la Vila.
Des de la Plaça ens dirigirem cap a la barriada de Ses Rotes per la Costa de Son Bieló i, en direcció al Castell d’Alaró, passarem per les possessions de Son Curt i Son Penyaflor des d’on agafarem les primeres dreceres. Unes corbes abans d’arribar a Es Verger agafarem el Camí des Bosc fins al cim, passant per les murades i la coneguda Torre de l’Homenatge o Constipador.
Tornarem baixar pel mateix camí i a la cruïlla girarem a la dreta en direcció a l’aparcament del Pouet, des d’on agafarem les dreceres per arribar just a darrera de la Possessió de Es Verger. Agafarem el caminoi de Ses Penjades de Son Curt que ens durà fins a S’Estret. En arribar a S’Estret el camí és de formigó fins a Sa Font de Ses Artigues. A partir d’allà comença l’asfalt passant per la barriada de Los Damunts i, baixant pel Camí de Vela, ens dirigirem a l’arribada.