Miquel, m'encanta així com contes les teves aventures amb aquest fornits bombers per les muntanyes i pels boscs de la nostra Serra. Si en tenc cap la meitat de guapa que les teves també en faré relat. Tot això farà que aquest blog sigui més actiu. Pensa en beure la beguda màgica den Joan. Salut