diumenge, 6 de setembre del 2020

ENTREVISTA a JOAN VIVES

NOM I LLINATGES Joan Vives Morey
Malnom: SILIS
Lloc de naixement: Santa Margalida
Lloc de residència: Manacor
Data de naixement: 20-2-77
Professió: Quiromassatjista
Estat civil: Casat
Fills: 1 fill,en Pau



Explica’ns quines són les teves aficions?
Les meves aficions són principalment l'esport (no entenc la meva vida sino en fes), llegir un llibre, futbol, gym i principalment passar hores amb el meu fill!!

Com et descriuries com a persona? principals punts forts? ¿i principals defectes?
Sóc una persona molt impulsiva i tenc carácter com a punts a millorar diría jo.
D'altra banda tenc molt bon cor i massa franc, cosa que a pics m'ha duit problemes.
Molt tímid d'entrada però despres molt extrovertit. Meu punt fort és la voluntat per matinar cada día per poder entrenar i la passió que pos a la meva feina.

Una cançó i un grup de música.
Antonia Font I tot rock català.



Un viatge.
El que vam fer de lluna de Mel: Creuer pels Fiordos,va ser espectacular.

D’on ve la teva afició a córrer per muntanya?
Un dia la meva ex entrenadora Carme Ortega, em va dur amb el seu grup de muntanya I em va agradar, encara que he de dir que soc més Triatleta i d'asfalt.



Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
M'encanta Sant Salvador i els voltants.



Un indret de la Serra de Tramuntana.
El Massanella

Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
Estic a les ordres del meu entrenador, Toni López, un gran profesional i millor persona.



Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
La meva millor cursa va esser a Trail Cami Cavalls Costa Sud 2019 on vaig fer MMP i 56 general. La pitjor en diferència Trail 5 cims de Randa, els calambres em van fer passar un calvari. He de dir que en 10 anys de competir mai he abandonat cap cursa de cap tipus.

Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
Enguany tenía CDC Costa Sud 45km (vorem si es fa),140.6 Triatlón i Marató Valencia (tot cancel.lat).

Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Enguany es el segon any i per jo es un orgull,encara que no conec gaire companys principalment perquè visc a Manacor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI