diumenge, 30 d’agost del 2020

ENTREVISTA a TOMEU CLADERA

NOM I LLINATGE: Tomeu Cladera Guasp
Malnom: De Ca'n Cassulí.
Lloc de naixement: Alaró
Lloc de residència: Alaró
Data de naixement: 26-11-1995
Professió: Mestre d’Educació Física
Estat civil: Fadrí
Fills: Cap



Explica’ns quines són les teves aficions?

Les meves principals aficions són el córrer per muntanya i el ciclisme, però sincerament, m’agrada tot allò relacionat amb la muntanya (senderisme, mtb, escalada…). També m’agrada el futbol i jugar algun partidet amb els amics.

Com et descriuries com a persona? principals punts forts? ¿i principals defectes?
Com a punts forts hi puc destacar que soc molt pacient i responsable. Els meus principals defectes és que de vegades soc molt caparrut i un poc despistat.

Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
De plats preferit en tinc molts, però si m’he de quedar amb un, em quedaria amb un bon “chuletón” de carn. I la meva beguda preferida seria una bona cervesa ben fresqueta.




Una cançó i un grup de música.
M’agrada tot tipus de música, però si m’he de quedar amb una cançó triaria “Where is my mind?” de Pixies. I un grup seria Audioslave.

Un viatge.
El darrer que vaig fer, al Japó.

D’on ve la teva afició a córrer per muntanya?
Tot ve quan vaig deixar de jugar a futbol, i com que no se estar aturat, vaig decidir provar això d'anar a córrer per la muntanya. I que t’he de dir, hi vaig quedar enganxat.



Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
Tota la zona d’Alaró i Orient m’agrada molt. Però la zona de Lluc també m’agrada molt.

Un indret de la Serra de Tramuntana.
El Puig de Massanella i el Puig Tomir. Són brutals!

Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
Primer vaig començar de manera autònoma, però de cada 5 entrenaments que em proposava en faltava 3, per tant, la millor manera per ser constant amb aquest esport va ser posar-me en mans d’un entrenador. Així, que actualment seguesc un pla d’entrenament d’un entrenador.

Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
La meva millor cursa va ser la Mitja Tramuntana Travessa, ja que era la carrera més llarga que havia disputat fins aquell moment. La pitjor crec que va ser la Pujada al Castell d’Alaró de l’any 2019, va fer moltíssima calor i me va pegar un “pajaron” monumental. Vaig patir fins arribar a plaça...




Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
La idea principal era fer els 100km de Camí de Cavalls i acabar la Copa Balear de CxM. Però degut a la pandèmia que estem vivint, la majoria de coses no es podran fer i ara intent sortir a disfrutar i descobrir noves rutes.

Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Si no vaig malament ara farà 1 any i mig que som Milana. Ser Milana per jo és el companyerisme i el bon rotllo que hi ha entre les persones que ens agrada la muntanya i estimem la natura. No tot és competir!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI