divendres, 15 de maig del 2015

ENTREVISTA JOAN MANEL BARCELÓ

Joan Manel Barceló Garcia

Lloc de naixement: Campos                                                 
Lloc de residència: Campos
Data de naixement: 18/08/79  
Professió: Mecànic d'automòbils
Esta civil: Casat                          
Fills: 2 fills, un de 8 anys i l'altre de 3 anys.





1.       Explica’ns quines són les teves aficions?
Actualment córrer és el que m'omple i m'agrada estar amb la família, els àmics i gaudir del temps lliure.

2.       Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? ¿i principals defectes?
Aquesta és una pregunta complicada, preferesc que els altres opinin i millor no hem diguin les coses dolentes que pensen de jo, soc rancorós i venjatiu. No m'agrada perdre. (hehehe). 
               
3.       Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
M'encanta una bona pizza i una coca-cola ben fresda.
               
4.       Una cançó i un grup de música
La cançó "Boig per tu" de "Sau" i el grup "Manel", però tampoc soc d'escoltar molta música.

        

5.       Un viatge
El de viatge de noces, a Egipte.


               
6.       D’on ve la teva afició a córrer per muntanya?
Vaig començar a córrer per asfalt fa 4 anys i la primera cursa de muntanya que vaig fer va ser la del Castell d'Alaró, vaig quedar enamorat d'aquest mon.

7.       Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
Per viure a Campos, enfora de Sa Serra, si he de fer desnivell sempre vaig a Sant Salvador.

8.       Un indret de la Serra de Tramuntana
El Barranc de Biniaraix.

9.   Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
Fa 10 mesos que estic entrenant amb sa milana Mateu Riera i n'estic molt content.
               
10.   Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
Aquesta darrera Trail de Sa Serra ha estat la millor cursa que he fet, vaig gaudir cada minut i cada pasa que feia. La menys bona va ser Tomir 2014, ho vaig passar molt malament física i psicologicament.
               
11.   Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
Gaudir cada cursa com si fos la primera i intentar millorar un poquet cada cursa.
               
12.   Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Aquest any és el tercer i ho soc per "culpa" d'en Sebastià Oliver. Ser Milana és tenir una gran família, per jo és una sort haver conegut tanta bona gent.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI