dilluns, 21 d’octubre del 2013

EVA MOREDA GUANYA A LA III VOLTA AL TERME DE GILET

(Hem estat tan capficats en l'organització de la XIII Pujada al Castell d'Alaró que havíem deixat per més envant aquesta notícia)

N’Eva Mª Moreda, atleta de Sa Milana - Alaró i de la Selecció Balear va ser la guanyadora en categoria femenina de la cursa per muntanya III Volta al Terme de Gilet 2013 amb un temps de 1:56:46.
Aquesta cursa es va celebrar el 9 d’octubre, amb un recorregut de 20,900 m. i 1100 m de desnivell positiu acumulat.
Com mos ha comentat n’Eva, i també el comunicat oficial de l’organització de la cursa va haver-hi atletes, com ella mateixa i en Luís Alberto Hernando que es varen perdre durant el recorregut. Sembla que persones externes a la cursa i a l’organització es varen dedicar a llevar les cintes de marcatge que balizaven el traçat.
Esperam que aquesta actitud poc respectuosa, per part d’un sector de la població, envers les curses per muntanya, canvii, i tothom pugi gaudir de fer activitats en el medi natural.
Desde aquí ens solidaritzam amb l’equip organitzatiu de la cursa i els animam a seguir endavant en la seva tasca.
N’Eva pràcticament ha finalitzat la temporada FEDME, a falta de disputar el Campionat d’Espanya de Km vertical el 10 de novembre a Finestrat, Alacant, on li desitjam lo millor.

Campeonato de España de Carreras por Montaña Verticales
Fecha: 10 Noviembre
Distancia: 3,650 km y 1.020 m desnivel positivo
Kilometro Vertical Puig Campana, en Finestrat (Alicante).

 ENHORABONA MILANA CRACK!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI