(Hem estat tan capficats en l'organització de la XIII Pujada al Castell d'Alaró que havíem deixat per més envant aquesta notícia)
N’Eva Mª Moreda, atleta de Sa Milana - Alaró i de la Selecció Balear va ser
la guanyadora en categoria femenina de la cursa per muntanya III Volta al Terme de Gilet 2013 amb un temps de 1:56:46.
Aquesta cursa es va celebrar el 9 d’octubre, amb un recorregut de 20,900 m. i 1100 m de desnivell positiu acumulat.
Com mos ha comentat n’Eva, i també el comunicat oficial de
l’organització de la cursa va haver-hi atletes, com ella mateixa i en
Luís Alberto Hernando que es varen perdre durant el recorregut. Sembla
que persones externes a la cursa i a l’organització es varen dedicar a
llevar les cintes de marcatge que balizaven el traçat.
Esperam que aquesta actitud poc respectuosa, per part d’un sector de
la població, envers les curses per muntanya, canvii, i tothom pugi
gaudir de fer activitats en el medi natural.
Desde aquí ens solidaritzam amb l’equip organitzatiu de la cursa i els animam a seguir endavant en la seva tasca.
N’Eva pràcticament ha finalitzat la temporada FEDME, a falta de
disputar el Campionat d’Espanya de Km vertical el 10 de novembre a
Finestrat, Alacant, on li desitjam lo millor.
Campeonato de España de Carreras por Montaña Verticales
Fecha: 10 Noviembre
Distancia: 3,650 km y 1.020 m desnivel positivo
Kilometro Vertical Puig Campana, en Finestrat (Alicante).
ENHORABONA MILANA CRACK!!!



Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
COMENTARI