dimarts, 22 d’octubre del 2013

BENVINGUT JORDI GUIJÓN !!!

El passat 11 d'octubre va sortir de l'ou la milaneta Jordi Guijón Mateu.
Els companys de SA MILANA donaren l'enhorabona als pares, 
Llucia Mateu i Miquel Guijón, amb un detallet.

BENVINGUT JORDI !!! Ben aviat a volar amb les MILANETES!!!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI