dissabte, 27 de juny del 2020

ENTREVISTA a BERNARDÍ BENNÀSAR

NOM I LLINATGE Bernardí Bennàsar González
Malnom: cap
Lloc de naixement:
Palma
Lloc de residència: Binissalem
Data de naixement: 20-08-1974
Professió: comercial
Estat civil: Casat
Fills: Dues



Explica’ns quines són les teves aficions? 
Les meves aficions son els esports tant practicar-lo com veure'l, sobretot córrer per muntanya i el bàsquet, i s’altre afició que tenc es passar temps de qualitat amb la família



Com et descriuries com a persona? principals punts forts? ¿i principals defectes? 
Jo me definiria com una persona tolerant i respectuosa amb els altres. Un dels meus punts forts es la constància i perseverància. Un dels punts dèbils es que no som molt ràpid a les curses. Afortunadament això no es cap requisit indispensable per ser Milana.

Quin és el teu plat preferit i la teva beguda? 
Els meu plat favorit: un bon aà amb oli, i per beure un bon tassó d’aigua ben fresqueta amb gel. Senzill,no?



Una cançó i un grup de música. 
Triaré dues cançons depenent de l’estat d’ànim. Si estic de “subidon”, Summer of 69 de Bryan Adams i si estic de “bajon” una canço que me va acompañar en moments difícil: knocking on heavens door, versio de Guns amb Roses.



Un viatge. 
El viatge de primer aniversari de boda a Formentera. Tota una setmana!!!, i amb la família el viatge a Euro disney

D’on ve la teva afició a córrer per muntanya? 
Perquè vaig començar a córrer amb un grup d’amics que feien curses per muntanya.

Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments? 
La comuna de Bunyola, per els múltiples recorreguts, el terreny i té molta ombra.



Un indret de la Serra de Tramuntana. 
Un poble on vaig créixer: Esporles

Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador? 
Des de fa un parell d’anys seguesc un pla d’entrenament amb un entrenador, perquè així entrenes amb un grup de gent i els entrenaments son mes variats 



Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona? 
Totes quan arribes a meta, jaja. Però si he de triar, les dues sortides Milaneres que he fet. Esta molt be viatjar amb un grup de companys a fer una cursa que habitualment no pots fer i passar un cap de setmana diferent. Si ho miram per el resultat la millor cursa va ser a Valldemossa (Teix) l’any 2017 ( quasi top 50, posició 52). Les pitjors curses: els dos abandonaments. Una per lesió a la cursa de Sóller del 2017. També anava molt be físicament fins que baixant l’Ofre me vaig fer un esquinç. L’altre abandonament va ser a la Travessa 2018 (el cap va dir basta).



Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu? 
Estar en forma per poder gaudir de les sortides i curses per muntanya

Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana? 
Crec que des de el 2016. Per jo ser Milana es compartir una forma gaudir de la natura amb respecte i estima. A més es una forma de conèixer molta gent diferent que compartim els mateixos valors per la nostra afició.








Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI