dijous, 28 de maig del 2020

Entrevista a Jose Morcillo: Sa Milana dels 1000 passos

NOM I LLINATGE: JOSE MORCILLO

Malnom: PEPIN

Lloc de naixement: Palma                                                       

Lloc de residència: Inca

Data de naixement: 2 de Novembre de 1979   

Professió: Gestor de xarxa de reparadors d'Assegurances

Esta civil: Casat             

Fills: 1 – Laura – 10 anys

1.       Explica’ns quines són les teves aficions? 
Sempre m’ha agradat la lectura i el cinema clàssic i d’aventures, encara que últimament no els dedico molt de temps. El que mai he deixat de fer és esport, començant pel bàsquet, futbol, ​​futbol sala, i actualment bicicleta i qualsevol activitat que em dugui a la muntanya, especialment senderisme i córrer.

2.       Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? ¿i principals defectes?
Crec sincerament que qui millor et por descriure son els altres ja que la teva impressió sobre tu mateix sempre es molt subjectiva, però a pesar d’això em considero una persona creativa lo que em permet afrontar moltes situacions diferents traient bastant de rendiment, a la vegada que considero que un punt fort es que sóc una persona reflexiva i per això no acostum a prendre decisions de forma precipitada. Com a defecte diria que a vegades sóc una mica bastant despistat, cosa que es posa clarament de manifest quan intent fer més d’ una cosa alhora.

3.       Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
Pizza o Paella, i Tònica (no, la cervesa no m’agrada)

4.       Una cançó i un grup de música
Moonlight Shadow de Mike Oldfield i grup The Cranberries o Estopa

5.       Un viatge
Londres, encara que el millor segur que es el que ha de venir

6.       D’on ve  la teva afició a córrer per muntanya?
Fa sis anys vaig anar per primera vegada amb tres amics a la comuna de Bunyola a córrer amb unes sabates de futbol sala. No vaig poder fer cim així que vaig pensar que potser era una senyal de que havia de tornar. Des de llavors he tornat unes quantes vegades.

7.       Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
Si només se pot agafar una, la volta a la Mola de Planícia.

8.       Un indret de la Serra de Tramuntana
Sa Talaia Vella de Valldemossa

9.       Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador? 
Es podria dir que és un pla mixt ja que, si bé agafo com a referència els plans de la web de Eduard Barceló i el seu llibre, després intent adaptar-lo jo mateix a les meves necessitats, temps lliure, etc.             

10.   Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
La millor podria dir que la Mallorca 5000 de 2018 a on vaig poder disfrutar gairebé tota la cursa, i de pitjor n’hi ha hagut unes quantes però de totes diria que la cursa de Tomir del mateix any on vaig haver d’abandonar al darrer avituallament per culpa del fred després de quasi dues hores amb rampes.           

11.   Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu? 
Aquest any volia tornar a fer com a 2016 quan vaig ser finisher de la copa i de sa travessa ja que des de llavors no les he tornat a intentar. Espero que al menys sa travessa se pugui fer per intentar assolir aquest repte en 2020.             

12.   Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Aquest es el meu tercer any com a milana i per molts més. Ser Milana es formar part d’un grup de “loc@s” que estimen i respecten la muntanya i l’esport tant com tu i a on destaquen els valors de companyerisme i solidaritat. Un orgull poder volar ben alt amb tota aquesta tropa.

Moltes gràcies Jose!







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI