dimecres, 10 d’abril del 2019

Entrevista a TONI MOLL

Toni Moll Mayol

Malnom Toniet
Lloc de naixement: Palma
Lloc de residència: Marratxí
Data de naixement: 15-10-1980
Professió: Xofer de bus de l´EMT
Esta civil: Casat
Fills: una nina


1. Explica’ns quines són les teves aficions? 
Estar amb els amics fer qualque berenar i sortideta amb moto, conèixer camins nous de la Serra i
veure una pel·lícula amb un bon equip de So.

2. Com et descriuries com a persona? principals punts forts? i principals defectes? 
Normal i peculiar com tots no? Es meus amics crec que dirien que soc un tranquil i de fiar encara que no massa xerrador. Algunes de les coses mes destacables crec que serien que soc molt tranquil i
ordenat i la constància. I com a defectes que sóc molt lent fent ses coses i una mica vago.
3. Quin és el teu plat preferit i la teva beguda? 
No és un plat però les galletes maria de Quely mullades amb Laccao m'encanten, me recorden a
la meva infantesa. A part de això amb pasta i pizza tendria una bona taula. Beguda com mai bec alcohol. Coca-Cola y es Laccao mai me'n falten a sa gelera.

4. Una cançó i un grup de música 
Qualsevol de Mariah Carey, en sóc molt fan, samarretes cds, dvds, merchandising, retalls, intent tenir de tot. Encara que normalment al meu dia a dia escolt Rock grups com The Offspring, Linkin Park, Foo Fighters, ACDC, Metallica.


5. Un viatge  
Com no es nostre viatge de noces, Nova York i BoraBora varen ser inoblidables varem fer i veure tot lo que havien plantejat i somiat, normalment tots es que faig amb la família les disfrut molt, me agrada viatjar

6. D’on ve la teva afició a córrer per muntanya?
 
Quant vaig fer els 30 anys me vaig apuntar a n'es gimnàs amb es meus germans i un monitor que
abans hi havia cansat de veure-me fer sempre la mateixa rutina a la sala un dia em va convidar a sortir amb el grup de running, després d'un parell de setmanes fent asfalt amb aquell grup me va dir que proves la muntanya, ell és corredor de CMES i m'ho vaig passar tant bé que ja m'hi he quedat.


7. Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments? 
Valldemossa, Teix, el camí de l'Arxiduc m'agrada molt, encara que sol anar un poc per tot, Alaró i Bunyola es lo que tenc mes aprop de casa.

8. Un indret de la Serra de Tramuntana.  
El camí de Cúber, davall Son Torrella, anant cap es coll de l'Ofre, quant veus els 3mils a l'esquerra, encara que qualsevol on hi vagi amb bona companyia i disfruti de les vistes i el camí.

9. Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador? 
Sóc soci des gimnàs Profitness i sol anar-hi sovint encara que Dimarts i Dijous vaig amb el grup d'asfalt de palmarunners, a la muntanya els cap de setmanes hi vaig lliure i depèn de les ganes i la motivació un poc pensant en les proves que me esperen.

10. Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona? 
Per mi que lo mes important es acabar-les qualsevol que acabi content amb bones sensacions i ha meta hi trobi sa meva dona amb sa nina, I la pitjor clarament sa passada Formentera All Round, havíem estat aquella setmana malalts a casa amb gastrointeritis i anar a formentera amb 24h justetes de tranquil·litat digestiva a provar-ho... quant em vaig posar a córrer amb l'esforç i la calor me va tornar a venir tot i fins que vaig abandonar al km 40 vaig patir unes punxades a sa panxa horroroses.

11. Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu? 
Enguany he començat a mirar moltes curses per etapes i l'any que ve me te molt motivat fer menorca360 amb en Biel Guerra, tenint bona feina per preparar-la serà una bona aventura i me ajudara a preparar sa Half Sables de Fuerteventura. Com mallorquí aconseguir acabar un dia sa Travessa sencera seria un honor, però anirem poc a poc.

12. Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana? 
Sóc milana des de l'any 2016, he conegut a molta gent, que surt a la muntanya amb respecte i que li agrada la natura tal com a mi. Jo entenc Sa Milana com un grup de amics que fa gran un Club.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI