divendres, 5 d’abril del 2019

ENTREVISTA JAVIER PONS SINTES

JAVIER PONS SINTES
Malnom: Sa milana menorquina
Lloc de naixement: Maó
Lloc de residència: Ferreries
Data de naixement: 07/12/1987
Professió: Constructor i Entrenador personal esportiu
Esta civil: En parella


1. Explica’ns quines són les teves aficions?
Principalment tot lo relacionat amb fer esport i desenvolupar activitats a l'aire lliure
2. Com et descriuries com a persona? principals punts forts? i principals
defectes?
Crec que som una persona polivalent i molt sociable. Un dels meus punts forts, és la
capacitat de socialitzar amb les persones i fer amistats. I un dels meus principals
defectes és que som molt caparrut.
3. Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
El meu plat preferit és el pollastre amb salsa de pastanaga i disfrut amb una bona copa
de vi (Ribera del Duero si potser, jeje)
4. Una cançó i un grup de música
La cançó depèn molt del día i del meu estat d´ànim, però m´agrada molt en Joaquin
Sabina.

5. Un viatge
Recórrer tots els Picos de Europa, he al·lucinat cada cada vegada que hi he anat.
6. D’on ve la teva afició a córrer per muntanya?
Sa veritat és que em vaig aficionar a córrer quan vaig anar a veure arribar a un alumne
meu al qual li vaig preparar la nutrició per fer els 44km dels Trail des Fars. Em va
encantar estar allà esperant i veient com venien els corredors i vaig pensar: Cony! això
ho he de provar jo!!
7. Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
Sortida de la platja de Cavallería, passant per ets Alocs, arribant a cala Pilar i després
carretera fins a casa. Uns 35km amb 1000m+.
8. Un indret de la Serra de Tramuntana
Per desgràcia no conec gaire la Serra de Tramuntana, enguany em toca finalitzar la
Travessa amb èxit!!
9. Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions
d’algun preparador físic o entrenador?
Jo mateix em prepar els plannings depenent de la cursa que tengui.
10. Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la
pitjor o menys bona?
Per jo, la millor cursa va ser la volta a Formentera, que va ser la meva primera Ultra.
Vaig disfrutar de tot el recorregut i finalitzant amb una fantàstica 3ra posició general.
Però el millor record, va ser l´any passat al Camí de cavalls, fer tota la cursa en solitari
i poder disfrutar dels últims 10km amb en JoanMa entrant a meta amb ell rebuts de las
nostres parelles i familiars.
La pitjor va ser fa 3 anys... als 100km de la costa nord del CdC, que vaig sortir liderant
la cursa i fent tot el vespre en solitari treient mes de 30min al segon. Al km 60 em van
comunicar que m`havia passat l'avituallament de Binimel·là (el qual havien modificat la seva posició) i tenia que tornar enrerra o estava desqualificat. Al final vaig decidir
retirar-me quan vaig arribar a l´avituallament amb una emprenyada al·lucinant.
11. Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
Sempre intent superar-me en tot el que faig. Així que sempre estic reptant-me.
12. Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Enguany fa 3 temporades. Jo em vaig fer milana a través d´un bon amic, en JoanMa,
que em va dir que Sa Milana era com una gran família. I així m´hi he trobat.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI