dimarts, 13 de juny del 2017

ENTREVISTA a JOE SIERRA

NOM I LLINATGE José Antonio Sierra López
Malnom “Joe”

Mostrando FB_IMG_1497359724059.jpg

Lloc de naixement:         Palma                                  
Lloc de residència:          Palma  
Data de naixement:       18/01/1975
Professió:           Mestre de primària, educació física i anglès.
Esta civil:             Lliure    
Fills:       Caaaa, ja en tenc prou amb dues nebodes i tots els que no són meus a l’escola.

1.       Explica’ns quines són les teves aficions? En tenc moltes, però practicar esports: ciclisme, buceig, barranquisme, etc. La fotografia també m’agrada molt però la tenc molt abandonada, i el teatre. De teatre vaig fer durant 5 anys després d’estudiar a l’escola del Teatre Sans a Palma on varem formar el nostre propi grup: Lacom.unitaT. És una cosa que m’agrada moltíssim però malauradament és necessari tenir molt de temps, no m’importaria dedicar-me. Una altra afició és cantar, em dona alegria i en moments difícils cantar sempre m’ha donat un cop de mà.

2.       Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? i principals defectes? Crec que som bona persona, en això han tengut molta culpa els meus pares. Crec que un dels meus punts forts és a la vegada un defecte, som MOOOLT caparrut (com a bon capricorn). També crec que som bastant responsable i racional. I m’agrada l’humor irònic. Defectes? Alguns, però bàsicament el que he mencionat abans.

Mostrando received_1346882292015567.jpeg

3.       Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?  Ui, som un triat. Fins no fa gaire només menjava lo que els amics diuen “menú infantil”. Aquesta temporada he començat amb una dietista per poder millorar les sensacions durant tota la temporada i aprendre a menjar. Però encara m’agrada molt el dolç, l’arròs amb llet de ma mare és brutal, probablement allò que més m’agrada. En quant a beguda, fa molt d’anys que una amiga em va enganxar a la Cola Light, les bimbolles són taaan bones. ;P

  4.       Una cançó i un grup de música És complicat triar-ne només una. M’encanta la música i cantar, una bona cançó amb una lletra que tengui un missatge... En anglès, “One” de U2; en castellà, “Valiente” de Vetusta Morla (que vaig descobrir perquè li agradaven molt a una al·lota que m’agradava a jo); en català “Dins d’aquest iglú” d’Antònia Font; i en Italià, la versió de Malika Ayane de “la prima cosa bella”.  Supòs que depenent del moment d’ànim poden variar.

           

Mostrando FB_IMG_1497359617002.jpg      5.       Un viatge Només un? Som viatger i crec que també bon company de viatge, de tots i cadascun dels llocs on he anat em quedaria una cosa. No sé, els paisatges d’Islàndia, els icebergs de Groenlàndia, els habitants del trekking al camp base de l’Everest, la tranquil.litat del jamaicans, el sentir-se dins d’una pel·lícula de New York, etc, etc. Però el viatge que no em pot faltar anual sols esser a Andorra, és com la meva segona casa.
               
       6.       D’on ve  la teva afició a córrer per muntanya? Sempre m’ha agradat la muntanya, excursions, torrents, etc. Crec que té molt a veure també amb els bons amics que he trobat sempre en ella. Gent que normalment entén la muntanya de la mateixa manera que jo. Però va ser una casualitat perquè mai m’havia agradat fer llarga distància corrents. Vaig tornar del viatge de Groenlàndia i Islàndia i havia perdut 3 quilos, per no recuperar vaig començar a trotar un dia, després a córrer populars fins que un dia vaig anar a córrer amb dues milanes per muntanya (això va esser verí del bo). Va sortir el repte de fer la Ultra Serra de Tramuntana i... m’ho vaig passar taaan bé, que és a la llarga distància on em sent més còmode.

7.       Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments? Depenent del dia, però crec que fer algun bocí entre Valldemossa i Lluc sempre és un plaer.

8.       Un indret de la Serra de Tramuntana El cim del Teix, tenc un accés fàcil des de Palma i fins i tot abans de córrer per muntanya, he anat més d’una vegada fins al cim només per pensar o per gaudir del paisatge.

9.       Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador? Actualment tenc entrenador (en Toni Bauzà), la meva primera temporada vaig ser autònom (som mestre d’ed. Física i alguna cosa en sé d’això) però l’any passat vaig començar amb un entrenador magnífic que per diferents motius mos va haver d’abandonar. El grupet va cercar una alternativa i varem començar amb un altre crack, en Biel Gomila, però vaig tenir alguns problemes i vaig acabar la temporada pel meu compte. D’aquests problemes vaig arribar a la conclusió de que necessitava també dietista i vaig començar amb na Maria Colomer.

Mostrando FB_IMG_1497359578638.jpg

10.   Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona? La millor cursa? Crec que la Trail de Migjorn, venia de millorar quasi dues hores el meu temps en la marató de Montseny (respecte de la d’Aigüestortes) i el bon moment el vaig traslladar allà. Millors records? Molts, especial l’entrada a Pollença de la primera ultra, anava com una moto. Però crec que qualsevol moment en creuar una línia de meta després d’haver patit i disfrutat per igual durant una cursa. Em costa explicar-ho.
               
11.   Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu? Tenc entre cella i cella fer 3 ultres i 3 maratons i acabar-les en una temporada. Enguany està essent molt complicat perquè duc arrossegant una lesió des del novembre, però de moment ja duc una ultra (Trans GranCanaria Advanced) i una marató (Zegama). En 10 dies tenc la segona ultra i els problemes no han desaparegut però... som molt caparrut.
               

12.   Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana? Idò enguany és el meu tercer any com a Milana, i el que sé cert és que encara em queden anys de formar part d’aquest grup. Cada vegada conec més gent (som tota una legió) i som gent sana, que adora la muntanya com ho faig jo, això és per jo se Milana

Mostrando FB_IMG_1497359660889.jpg

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI