dilluns, 25 d’abril del 2016

ENTREVISTA TOMEU DALMAU

NOM I LLINATGE: TOMEU DALMAU JULIÀ
Malnom: DALMOSKY o SALETES
Lloc de naixement: ARTÀ                                                         
Lloc de residència: ARTÀ
Data de naixement: 28-11-1978
Professió: AUTÒNOM
Esta civil: SOLTER, SENSE COMPROMIS                 
Fills: 0







1.      Explica’ns quines són les teves aficions? M’agrada molt el cinema, la música, els esports en general (sobretot correr per la muntanya) i com no la cervessa  

2.      Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? ¿i principals defectes? Crec que som una persona tranquil·la, alegre, molt del “catxondeo” i amic dels seus amics. Un defecte?? No se si és un defecte, però som molt reservat. També tenc “mals dies”.
              
3.      Quin és el teu plat preferit i la teva beguda? De menjar, m’agrada quasi tot (menys el formatge). I per beure: l’aigua………. No , el que m’agrada més és la cervessa.
              



4.      Una cançó i un grup de música: M’agrada tot tipus de música, no tenc cap cançó ni cap grup en especial, però ara mateix diria “Baba O’Riley” de The Who (el principi és espectacular).

5.      Un viatge: DUBLIN = GUINNESS .
              
6.      D’on ve  la teva afició a córrer per muntanya? Vaig començar a córrer per la muntanya gràcies a en Jaume Gual. Jo corria per asfalt i ell, que coneixia en Sion Coll, s’havia federat amb SA MILANA per poder fer cims per la peninsula. Un dia em va dir si anàvem a correr per la muntanya, em va agradar tant que em vaig federar amb SA MILANA i fins ara.

7.    Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments? Voltar per el Parc Natural de Llevant.

8.      Un indret de la Serra de Tramontana. M’agrada molt baixar, i una baixada que pas molt de gust és la de l’Ofre cap a Fornalutx.

9.    Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador? No tenc cap pla d’entrenament especific. Entren quan puc, vaig a totes les curses que puc i mir d’acabar-les totes així com puc. Si tengués un entrenador crec que s’assustaria o no me deixaria anar enlloc.
              
10. Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
Les millors: quan he arribat davant els “populatxos” Vila, Rubi, Guijon, Sebastia Oliver, Mateu Riera i companyia.
Les pitjors: quan m’han arribat davant.
No, no, en serio. Per jo totes les curses són iguals. No hi ha curses millors o pitjors. Pas molt de gust d’arribar a una cursa i, abans de córrer, poder saludar a tots els companys o corredors que conec. I encara pas més gust quan en haver arribat, feim dues o tres cervesses comentant com ha anat la cursa.
              
11.   Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu? L’any passat vaig aconseguir acabar totes les curses de la Copa Balear, així com totes les cronos. Enguany volia acabar totes les curses ULTRA i tornar a fer totes les curses de la Copa Balear, així com qualquna de Copa Open. (També vull fer una marató d’asfalt!!!). Si s’entrenador me deixa, jejeje.
              
12.   Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana? Som Milana desde el 2011. Per jo ser Milana és formar part d’una gran família, de conèixer a molts companys i de poder gaudir de la natura fent els que ens agrada.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI