divendres, 8 d’abril del 2016

ENTREVISTA A JOAN SERVERA

Mostrando k42-mallorca-trail-running-baleares-fotos-carrerasdemontana-14.jpg
NOM I LLINATGE: JOAN SERVERA PERELLÓ






Malnom: "SERVERA"
Lloc de naixement: LLUBÍ
Lloc de residència: LLUBÍ
Data de naixement: 18 ABRIL 1981
Professió: AUTÒNOM
Esta civil: CASAT
Fills: --

  1. Explica’ns quines són les teves aficions?

En aquest moment la meva gran afició és córrer per muntanya, és el que m'ajuda més a desconnectar i gaudir de la llibertat que et permet aquest esport, encara que entre d'altres podria destacar viatjar, futbol, sortir de cerveses amb la meva dona i amics...

  1. Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? ¿i principals defectes?

Amic dels meus amics aplicant el Lema "Fes pels altres el que voldries que ells facin per a tu", som una persona alegre i emprenedora i com a defecte un poc caparrut.

  1. Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?

Començaré per la beguda, que ho tenc més clar, CERVESA 100% i algun 
Gin-Tònic (depèn del moment) i de menjar som una persona que tot li agrada destacant una forta afició per la cuina japonesa.

  1. Una cançó i un grup de música

"Viva la vida" del grup COLDPLAY

  1. Un viatge

Costa Oest dels EEUU
  1. D’on ve  la teva afició a córrer per muntanya?

Per amistat amb altres milanes llubineres i com a repte personal, vaig decidir fer la Trail Serra de Tramuntana, i a poc a poc vaig descobrir un món nou que em fascina.



  1. Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?

No en tenc cap, sempre que puc m'agrada descobrir noves rutes.

  1. Un indret de la Serra de Tramuntana

Barranc de Biniaraix.


  1. Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?

Fins ara entrenava per sensacions pero engunay he decidit assessorar-me per un professional el qual m'ha ajudat molt a planificar les setmanes d'entrenaments i sobretot a millorar en tècnica de carrera, ell és Ricardo Marco

  1. Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?

La meva millor cursa quant a resultat és un segon lloc a la categoria M-30 a la Half Formentera All Round 2016 però destacaria moltes curses en l'àmbit satisfactori personal independent del resultat com per exemple I Trail des Migjorn, Compressport Trail Cami de Cavalls costa Sud...
En la majoria de curses tens moments dolents però aquests s'esborren una vegada creuada la línia de meta i fins el dia d'avui puc estar orgullós d'haver finalitzat totes les curses que he començat.
  1. Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?

Seguir gaudint d'aquest esport i que em permeti poder descobrir nous racons i paisatges idíl·lics arreu del món

  1. Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?

Aquesta és la segona temporada que estic amb aquesta gran família, abans sempre havia estat federat com a independent, i encara que és l'únic club de muntanya que he passat estic 100% segur que he encertat.
Ser Milana per a jo és respectar a la natura, gaudir de l'esport que  m'agrada amb bona companyia , aprendre dels consells dels més savis en resum són uns valors que no s'adquireixen guanyant curses.

Ah! I que una cervesa ben fresca després d'una cursa ò un bon entrenament, acompanyat d'una altra milana té un gust especial.

AMUNT MILANES PER SEMPRE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI