divendres, 12 de febrer del 2016

ENTREVISTA, PERE DÀVILA "Sa Milana peus de ploma"



PERE DÀVILA "Sa Milana peus de ploma"
  
Lloc de naixement:                                                      Palma
Lloc de residència:                                                      Selva
Data de naixement:                                                     23 desembre de 1977
Professió:                                                                    Mestre
Estat civil:                                                                   Casat
Fills:                                                                            2 filles i una altra en camí, jeje.

1.      Explica’ns quines són les teves aficions?
La música és la meva gran passió. Som músic apart de mestre i ja fa més de 20 anys que em dedico a tocar la guitarra. He fet de tot (blues, rock, música tradicional, patxanga…) però la música que més m’agrada interpretar és el jazz.
L’altra afició que em té enganxat és el córrer, i més encara si és per la natura.

2.      Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? i principals defectes?
Constant, alegre, impulsiu, actiu (sa meva dona diu que "hiper"). Som moooolt despistat!!!

3.      Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
Menys les tàpares m’agrada tot… la cervesa i el vi, depenent del moment del dia i el plat al que complementen.

4.      Una cançó i un grup de música

Mmmm… molt difícil! Una que m’ha flipat aquests darrers anys és de la cantant i guitarrista portuguesa Sara Tavares, "Balancê".


5.      Un viatge
Nova Zelanda.

6.      D’on ve  la teva afició a córrer per muntanya?
Va ser a partir d'un fet molt trist. Un amic meu, corredor de muntanya, va perdre el seu fill d'una malaltia. Per fer-li costat em vaig plantejar acompanyar-lo a la cursa del Tomir (quan era de 25 km) el 2009 i em vaig enganxar!

7.      Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
La zona de Lluc i voltants...

8.      Un indret de la Serra de Tramuntana
La vall d'Almallutx.

9.   Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
Autònom


10.   Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
La millor va ser la trail de la Serra del 2013. Va ser especial per l'arribada amb tota la meva familia i per correr amb la camiseta de na Cristina Pericas, una nina afectada del sindrome de Creutzfeld-Jacobs (un tipus d'encefalopatia) que malauradament va morir durant el 2014.
La pitjor cursa va ser la cronoescalada del Puig de santa Magdalena del 2014, on vaig ser desqualificat per córrer descalç...

11.   Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
Bàsicament fer les curses que em facin ganes, mantenir-me en forma i disfrutar i millorar cada vegada corrent descalç, filosofia amb la que m'identifico plenament.

12.   Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Aquesta serà la tercera temporada. Ser milana és estimar la natura, és respecte, és companyonia, és més que competició i ser competitiu... en definitiva més que un club!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI