dimarts, 21 de juliol del 2015

Entrevista a Toni Martorell

DADES PERSONALS

Nom: Antoni Martorell Gelabert
Malnom: Camborio
Lloc de naixement: Alaró
Lloc de residència: Alaró
Data de naixement: 22/07/1979
Professió: Mestre
Estat civil: Solter amb opció de casament
Fills: Per ara cap, amb es nins de s'escola, s'Estaló i nebots... Vaig servit!!!

PREGUNTES
  1. ¿Explica’ns quines són les teves aficions? L'esport, el saber, menjar i beure, i la família i els amics
  2. ¿Com et descriuries com a persona? crec que sóc una persona normal, amb les seves virtuds i defectes ¿quins creus que són els teus principals punts forts? Intentar ser millor persona cada dia. També intentar disfrutar de la vida cada dia, encara que sigui dilluns ¿i quins els teus principals defectes? Potser a vegades m'estrés a jo mateix, no me vull imaginar als que m'envolten!!
  3. Un plat a cuinar i un plat a menjar. Llenties, albergínies rellenes... m'agrada cuinar. Un plat? Mooolts! I la cervessa Txeca, Radegast
  4. Una cançó i un grup de música. M'agrada molt la música, vaig canviant però sempre hi ha Coldplay o U2
  5. Un viatge. Tokyo o els estius a Rep. Txeca
  6. D'on ve la teva afició a córrer per muntanya? De fer de voluntari de la cursa del castell
  7. Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments? Alaró cap a Tossals o Castell/Orient/S'escaleta
  8. Un indret de la Serra de Tramuntana. El Castell d'Alaró
  9. Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador? Baix les indicacions d'un preparador, però el més important és coneixer-te a tu mateix i transmetre les teves sensacions per tal de readaptar els plans.
  10. Quina ha estat la teva millor cursa o que millors records tens? Enguany a Felanitx I quina la pitjor o menys bona? A Canon do Sil vaig sofrir molt, no estava suficientment preparat. I enguany al Teix vaig caure dos pics i no me va fer cap gràcia!
  11. Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu? Fer les coses ben fetes, pas a pas.
  12. Quants anys fa que ets milana? Fa 4 anys Què és per tu ser Milana? Formar part del club del poble, i poder disfrutar del bon ambient que hi ha! Més que un club!!! 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI