divendres, 12 de juny del 2015

ENTREVISTA A CRISTINA SIMONET

Cristina Simonet Wickholm

Lloc de naixement: Alaró                                      
Lloc de residència: Alaró
Data de naixement: 16 de novembre de 1975
Professió: Mestra
Esta civil: Casada
Fills: Dos



1.       Explica’ns quines són les teves aficions?
   M'agrada escoltar música, llegir i sortir a córrer.

2.       Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? ¿i principals defectes?
   Senzilla, activa, molt sensible i a vegades complicada. El meu punt fort així com està el món és q sóc bastant tolerant, crec que és molt important per intentar ser feliç. I el meu defecte és q sóc massa bona de convèncer.



3.       Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
        La veritat és que tot m’ agrada, però un bon plat d’ arròs de peix... I per beure aigua, i si el moment ho requereix un bon gintònic.

4.       Una cançó i un grup de música
        Escolt tot tipus de música, però a la meva llista mai faltarà en Joaquín Sabina.

5.       Un viatge
       Thailandia.

6.       D’on ve  la teva afició a córrer per muntanya?
        Fa dos anys que vaig començar a córrer i aquest estiu en farà un que ho faig per muntanya, per preparar-me per la meva primera carrera, del Castell d’ Alaró, i vaig quedar enganxada.



7.       Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
  Pujar cap al Castell o cap a s’Escaleta- Orient.

8.       Un indret de la Serra de Tramuntana
   Els voltants de ca meva, per Alaró.


              
9.      Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
   El meu entrenament és totalment autònom, procur escoltar els consells milaners.

10.   Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
  De les poques que he fetes, la més especial la del Castell d'Alaró del passat any, per ser la meva primera i ser a ca meva. La que més he disfrutat, la Mancorxtrem d'enguany, la vaig trobar preciosa i un gran repte per jo. I la q manco he disfrutat la del Teix, les bones sensacions no me varen acompanyar.


    
11.   Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
   Ara mateix el que vengui, vaig provant, tot això és nou per jo.

12.   Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
      Som Milana des d'aquest any, encara que fa anys que som membre de la secció de Senderisme i tant jo com el meu home hem estat voluntaris a les curses d'Alaró. 
       Estic molt orgullosa de ser Milana, un gran club, amb molt bona gent i que saps que sempre estaran per ajudar-te.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI