dimarts, 2 de juny del 2015

ENTREVISTA CATI LLADÓ

Cati Lladó Matas



Lloc de naixement: Porreres
Lloc de residència: Porreres
Data de naixement: 20-04-74









1. Explica’ns quines són les teves aficions? 
Muntanya: alpinisme, escalada, barranquisme, corre, BTT. També m’agrada la bicicleta de carretera, anar amb piragua (tot i que ara hi vaig menys del que voldria) i molts altres tipus d’activitats, com el cinema, la lectura i la música.

2. Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? ¿i principals defectes?
No m’agrada gaire (millor dit gens) parlar de jo mateixa. Caparrudesa i caparrudesa

3. Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
És difícil perquè depèn molt del moment. Per dir un menjar que m’agrada molt i que no menjo tan sovint com voldria, peix fresc torrat. En quant a beguda, no me puc decidir: aigua, cervesa, vi.

4. Una cançó i un grup de música. 
També difícil, m’agraden molts de estils de música diferents i molts de grups. Una cançó especial (tot i que n’hi ha moltes més), “Nothing else matters” de Metallica. Si he de nomenar un grup, serà Antonia Font, ja que apart de que m’encanten, crec que és el grup mallorquí amb més projecció dels nostre temps.
Tomeu Rubí i Cati Lladó foren guardonats en el 2011 amb el 1r Premi d'Alpinisme Extraeuropeu per la FEDME .

5. Un viatge. 
També molts.... el del Baltoro, a Pakistà el 2006. Va marcar un abans i un després.

6. D’on ve  la teva afició a córrer per muntanya? 
De la afició per la muntanya en qualsevol de les seves modalitats, córrer n’és una més.

7. Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
Qualsevol que pugi al Massanella, si és possible pujant o baixant per la vessant Nord. No hi vaig molt sovint però, ja que m’agrada més anar canviant.
Etapa de la Transalpìne, això és el que li agrada a na Cati..és que les curses siguin llargues i amb bon desnivell...

8. Un indret de la Serra de Tramuntana.
El Pa de Figa de Son Torrella. Les vistes des d’allà són impressionants.

9. Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
No duc un pla específic per a córrer per muntanya. Faig un poc de tot, i és totalment autònom. Només l’any passat, vaig entrenar específicament per a la Trans-alpine run durant 3 mesos i llavors si que me va fer el plà un entrenador.
Cati Lladó i Angie Rigo, 3r equip femení Transalpine Run 2014


10. Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
Les millors, per una banda, la Trans-alpine run, pel fet de ser una cursa especial, per etapes i en parelles. Tot i els problemes físics que vaig tenir, vaig gaudir molt de l’experiència i en tenc un molt bon record.

Per altre banda, les dues ultras que he fet, la UTST i Cavalls del Vent. La relació entre l’entrenament fet i com me sortiren crec que fou molt bona i les vaig gaudir molt a totes dues. Crec que funciono millor en la llarga distància. La pitjor que ara me ve al cap és Sa Talaia d’enguany. Estava molt feta pols, i només vaig gaudir una estona baixant del cim. La resta va ser una tortura.

Sa Talaia 2015 es va fer dura...
11. Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu? 
També molts.... escalar millor per exemple. Ara no se perquè se m’ha ficat a es cap aconseguir fer un grau escalant que me queda molt enfora de moment. Encara no m’hi he posat però a entrenar-ho
;-) Mes a curt termini, faig la “Travesera de Picos de Europa” dia 13 d’aquest mes. Esper poder-la acabar dignament.

12. Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Des del 2010, per tant aquesta és la sisena temporada. És un luxe, un honor, un plaer... me tracten massa be !
Sa Milana, Campió de Balears 2011

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI