dimecres, 6 de maig del 2015

ENTREVISTA A TONI LUQUE

Toni Luque Aguilar
Luke Skywalker o Lucky Luke
Lloc de naixement: Pollença
Lloc de residència: Binissalem
Data de naixement: 23/12/1974
Professió:Bomber de Palma
Esta civil: Casat
Fills:2

  1. Explica’ns quines són les teves aficions?
Principalment aquelles fetes a l’aire lliure: còrrer, excursionisme, ciclisme, etc... tot sol, amb amics o amb sa família. També m’agrada llegir (principalment llibres de divulgavió), escoltar música de tot tipus, cuinar, etc...


  1. Com et descriuries com a persona?  principals punts forts? ¿i principals defectes?
Sempre m’han dit que sóc  bona persona i un bon amic. Jo no ho sé, intent no jutjar a les persones a priori i intentar no fer mal a ningú. Crec que sóc molt caparrut, sofridor, optimista i tolerant.


  1. Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
Plats de pasta i arrós. Aigua i ví.


  1. Una cançó i un grup de música

No tenc una cançó preferida sino moltes, depen del moment. M’agraden molt Dire Straits i  El último de la fila



  1. Un viatge
El següent que tenc planificat. M’agrada molt preparar els viatges, les rutes que hem de fer, llocs a visitar,... Si que és vera que m’atreu molt els EEUU, Nova Zelanda, Alaska, Patagònia,...


  1. D’on ve  la teva afició a córrer per muntanya?
Sempre m’ha agradat la natura i la muntanya. Quan preparava les proves de bomber vaig començar a còrrer i a partir d’aquí he fet un poc de tot: cross, asfalt, pista i muntanya.


  1. Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
Quassevol ruta de muntanya per la Serra. Per proximitat tenc un parell de rutes per Alaró i Tossals.


  1. Un indret de la Serra de Tramuntana
No t´ho sabria dir, qualsevol racó de la serra té el seu encant.



  1. Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
Sempre he anat per lliure. Quan feia pista si que entrenava amb un company que programava un poc sa temporada. M’agrada còrrer per sensacions i sense cronómetre. Potser que ara canvii i començi amb un preparador fisic per intentar corregir els mals vicis i fer les coses ben fetes.



  1. Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
Còrrer la Transalpine-run va esser una experiència única en companyia d'en Joan Adrover. He disfrutat molt de fer Zegama, Giir di Mont, UTMB, umsdt i moltes altres. De vegades no he pogut aconseguir millors resultats per que m'he perdut moltes vegades i m'he lesionat en altres.

[ZEGAMA+AIZKORRI+2008084.JPG]


  1. Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
Entrenar i gaudir de còrrer, tornar a fer alguna mitja i marató d’asfalt i les curses per muntanya de la Copa. 
Fer curses de llarga distància que es allà on puc treure millors resultats.


  1. Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Des de sa fundació del club en el 2008 degut a l’amistat que m’uneix a en Joan Adrover.
Formar part d’un gran club que fa les coses ben fetes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI