PEP FRONTERA, UN BRONZE VETERÀ QUE VAL MÉS QUE L'OR
Els companys de SA MILANA-ALARÓ i de la muntanya balear en general volem donar la més cordial enhorabona a un corredor que per la seva humiltat, serietat i professionalitat en el món de les curses per muntanya es mereixia un pòdium com aquest.
PEP FRONTERA
(Secció de Muntanya Club de Pollença)
3r PREVETERÀ COPA ESPANYA 2013
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
COMENTARI