dimarts, 17 de setembre del 2013

PEP FRONTERA, UN BRONZE VETERÀ QUE VAL MÉS QUE L'OR

Foto: Podi Veterans

Els companys de SA MILANA-ALARÓ i de la muntanya balear en general volem donar la més cordial enhorabona a un corredor que per la seva humiltat, serietat i professionalitat en el món de les curses per muntanya es mereixia un pòdium com aquest.

PEP FRONTERA 

(Secció de Muntanya Club de Pollença)

3r PREVETERÀ COPA ESPANYA 2013


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI