dimecres, 31 de juliol del 2013

HA ARRIBAT N'.....ALBA !!!!

 
Les súper ultres milanes Carme Morey i Roman Morell ja tenen la seva estimada milaneta, ALBA.
Els vostres companys de Sa Milana i amics de la muntanya compartim la vostra alegria.
Des d'aquí vos donam l'enhorabona i esperam veure-la créixer i volar tan alt i més que els pares.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI