dimecres, 24 de juny del 2020

ENTREVISTA a JOAN GARÍ

NOM I LLINATGE: JOAN GARÍ ADROVER
Malnom GARÍ
Lloc de naixement: CAMPOS
Lloc de residència: INCA
Data de naixement: 17-4-1981
Professió: MESTRE D’EDUCACIÓ FÍSICA
Estat civil: CASAT
Fills: 2



Explica’ns quines són les teves aficions?
Les meves aficions són fer esport (córrer, fer bici, pàdel, tennis) i passar temps amb la família

Com et descriuries com a persona? principals punts forts? ¿i principals defectes?
Em consider una persona alegre i que intent ajudar als altres quan ho necessiten respectant-los en tot moment. Puc dir que som caparrut, fet que estones pot ser bo i a vegades un punt en contra o un defecte. Un altre defecte és que m’agraden les coses ben fetes i a vegades compliquen l’efectivitat de la feina.

Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
Un bon tros de carn a la brasa o una parrilladeta de marisc en són un bon company de taula.
La beguda podria dir que la cervesa és l’ESTRELLA de la festa.



Una cançó i un grup de música
Grup de música Aero.sol de Campos i la cançó “estrelles”

Un viatge
Costa Rica 2007

D’on ve la teva afició a córrer per muntanya?
Vaig començar a fer un poc de bonda amb el menjar i a córrer per ajudar al procés. Un dia un tal Miquel Vila em va dir que si provava la muntanya no tornaria a córrer per asfalt. I d’això ja en fa vuit anys.

Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
Per temps i proximitat un Caimari Puig de n’Alí o Massanella, no té preu.




Un indret de la Serra de Tramuntana
Tota la banda d’Esporles és molt xula i la banda de Tomir també m’enamora.

Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
Segueixo les indicacions d’un entrenador, Ricardo Marco que he de dir que s’adapta molt bé a aspectes personals tals com família, feina, cansament, etc. N’estic molt content amb ell.




Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o menys bona?
Una de les millors curses va ser al novembre de 2019 a la mitja Travessa on els companys de Sa Milana saben bé que vaig fer un “carrerón” (jajajajaja). Una altra molt bona cursa per jo va ser la Trail Serra de Tramuntana de l’any 2015 on vaig fer 10:30h baixant molt el temps de l’any anterior.

Dels pitjors moments a una cursa puc dir que són les dues darreres cronos de Cas Secretari on em vaig lesionar el turmell encara que no em va fer retirar-me.

Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
El repte a nivell esportiu és molt senzill. Gaudir de córrer per la muntanya amb els companys de Sa Milana i els amics dels Pinyols de Síndria fent dues rialles i trepitjant les pedres.

Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Fa set anys que som milana i puc dir que encara que ara siguem molts els que ens feim més som un grup de gent amb un cor molt gran i un esperit de bonança i saber estar espectacular.
Content de volar pel món











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI