dijous, 20 d’agost del 2020

ENTREVISTA a MARGA OLIVER

MARGA OLIVER COMPANY

Lloc de naixement: Consell
Lloc de residència: Consell
Data de naixement: 12/11/1980
Professió: Infermera
Esta civil: Casada
Fills: 1, en JAN

 


1. Explica’ns quines són les teves aficions?
M’agrada molt viatjar, preferentment a destins on hi ha muntanya. En definitiva
qualsevol activitat que em connecti amb la natura. Amb el confinament he descobert el
ioga.


2. Com et descriuries com a persona? principals punts forts? ¿i principals defectes?
És difícil descriure's a un mateix, però diria que sóc introvertida, reservada, empàtica i
caparruda això diuen, indecisa
3. Quin és el teu plat preferit i la teva beguda?
Pas gust d’un bon trempó, d’un pa amb oli amb formatge, un wok de verdures amb
seitan.
Beguda: un tassonet d’aigua ben fresca i el cafetet del matí


4. Una cançó i un grup de música
Qualsevol cançó del disc "Graceland" de Paul Simon, Bruce Springsteen "Born to run",
Mark Knopfler


5. Un viatge
Només un, jajajaja. Crec que el que més m’ha marcat ha estat per les muntanyes de
Nepal


6. D’on ve la teva afició a córrer per muntanya?
Fa uns 10 anys vaig començar a córrer per muntanya, m’agradava fer esport i sa
muntanya i vaig trobar sa combinació perfecte


7. Quina és la teva ruta preferida per fer entrenaments?
Les meves zones d’entrenament són per les muntanyes d’Alaró, Bunyola, Orient, m’agrada
molt canviar de terreny


8. Un indret de la Serra de Tramuntana
Puig de n’Alí, em sembla que és un dels millors cims amb les millors vistes, Sa Rateta, Barranc
de Biniaraix…..

 
9. Quin pla d’entrenament dus a terme, autònom o baix les indicacions d’algun preparador físic o entrenador?
Entreno per lliure, no segueixo cap pla d’entrenament, ni series ni ritmes, vaig a córrer per
muntanya perquè disfrut, intent superar els meus temps per tenir una motivació i estar en
forma.


10. Quina ha estat la teva millor cursa o quins millors records tens? I quina la pitjor o
menys bona?

Els millors records són els de la mitja tramuntana travessa amb na M.Antònia Nicolau, feia
estona que no corria una cursa d’aquesta distància i va ser un repte per jo. Una altra cursa que
em ve al cap és la de Valldemossa d’enguany, on vaig tenir una corda (Dani) que m’estirava, va
ser divertida.
La pitjor, la que no he pogut córrer.


11. Quins són els teus principals reptes a nivell esportiu?
Enguany, degut a la situació actual no tenc al cap moltes curses, són reptes personals,
disfrutar de la muntanya


12. Quants anys fa què ets milana? Què és per tu ser Milana?
Aquest és el segon any que sóc Milana. He fet grans companys i amigues.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

COMENTARI