divendres, 8 de gener del 2016

JA TENC 8 ANYS !!

 
Hola, em dic SA MILANA, vaig néixer orfe tal dia com avui de l’any 2008 en un solitari niu dels penyassegats del Puig d’Alaró. Em salvaren cinc esportistes muntanyers: en Joan, en Manel, en Pedro, en Josep i en Miquel. A poc a poc m’he anat fent gran i he volat arreu de Mallorca i a les illes germanes, també per racons meravellosos de la Península i, fins i tot, he sobrevolat importants cims d’Europa i del món. En aquests anys els meus amics m’han regalat nous nius: a part dels més propers a la Comarca del Raiguer, m’han oferit nius per la zona del Migjorn, pel Plà i pel Llevant, i un a l’illa de Menorca. A més, durant el 2016 he tengut un  grapat de pollets en el niu de S’Estaló que me tenen enamorada.

Som super feliç de tenir més amics que mai i seguir volant ben amunt!!
Gràcies a tots/es !!

1 comentari:

  1. Molts d'anys per Sa Milana
    Molts d'anys per S'Estaló
    gent sana, de lo millor
    és de cor tot un honor
    que voleu per Tramuntana.

    ResponElimina

COMENTARI